temat widzę wrócił, mój problem częściowo też:
wymieniono mi w ASO czujnik G28 (czyli na oryginał). wszystko OK - auto jeździ dobrze, ale jak robię sobię odczyt VAGiem na wyłączonym silniku, to mam błąd G28 - malfunction (= nie działa). jak zrobię chwilę później odczyt po zapaleniu silnika, to mam 'intermittent' - po skasowaniu błędu na włączonym nic nie wraca, ale np. schodzę ze 2 dni później do auta z kompem i mam to samo od początku :|
dodam, że powraca wraz z nim błąd 01314 (Check DTC Memory) sygnalizując błąd połączenia z ABS - czy powiniem się najpierw zająć sprawdzeniem połączeń przy akumulatorze (zgodnie z sugestiami z innego tematu nt. ww. usterki), a dopiero potem szukać problemu z G28? dodam, że auto jeździ normalnie, również przeciągnięcie na 2,3,4 w zakresie 2500-6000 rpm nie stanowi problemu i auto przyspiesza bez zacięć czy przerw
wymieniono mi w ASO czujnik G28 (czyli na oryginał). wszystko OK - auto jeździ dobrze, ale jak robię sobię odczyt VAGiem na wyłączonym silniku, to mam błąd G28 - malfunction (= nie działa). jak zrobię chwilę później odczyt po zapaleniu silnika, to mam 'intermittent' - po skasowaniu błędu na włączonym nic nie wraca, ale np. schodzę ze 2 dni później do auta z kompem i mam to samo od początku :|
dodam, że powraca wraz z nim błąd 01314 (Check DTC Memory) sygnalizując błąd połączenia z ABS - czy powiniem się najpierw zająć sprawdzeniem połączeń przy akumulatorze (zgodnie z sugestiami z innego tematu nt. ww. usterki), a dopiero potem szukać problemu z G28? dodam, że auto jeździ normalnie, również przeciągnięcie na 2,3,4 w zakresie 2500-6000 rpm nie stanowi problemu i auto przyspiesza bez zacięć czy przerw
Komentarz